فناوری

Motorola Razr 50 Ultra Vs Motorola Razr 50: عصر جدیدی از گوشی های تاشو

Motorola Razr 50 Ultra Vs Motorola Razr 50: عصر جدیدی از گوشی های تاشو

موتورولا دو گوشی هوشمند جدید جیبی را به سری Razr خود معرفی کرد: Razr 50 Ultra و Razr 50.

ما ویژگی‌های هر دو را مقایسه کرده‌ایم و تفاوت‌های بین این دو را در زیر برجسته کرده‌ایم. به خواندن ادامه دهید تا درباره تلفن های تاشو جدید بیشتر بدانید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. 

Motorola Razr 50 Ultra صفحه نمایش خارجی بزرگتری دارد

اگرچه هر دو گوشی جیبی هستند، Razr 50 Ultra نه تنها دارای صفحه نمایش خارجی کمی بزرگتر از Razr 50 اما همچنین “بزرگترین صنعت” در چهار اینچ است. صفحه نمایش خارجی Razr 50 همان اندازه Razr 40 را حفظ می کند. Ultra در 3.6 اینچ.

با این وجود، هر دو نمایشگر خارجی از Gorilla Glass Victus برای کمک به محافظت از صفحه نمایش در برابر افتادن و خراش استفاده می کنند.

هر دو گوشی Razr 50 همچنین دارای دستیار هوش مصنوعی گوگل Gemini هستند که مستقیماً از صفحه نمایش خارجی قابل دسترسی است، به علاوه مشتریان جدید به مدت سه ماه بدون هزینه اضافی به Gemini Advanced دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، دسترسی به Google Photos، پانل اختصاصی Spotify و پانل Bose برای کنترل‌های سریع‌تر، جدید در صفحه نمایش خارجی است.

Motorola 50 Ultra external displayRazr 50 Ultra دارای یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی است

موتورولا قول می‌دهد که Razr 50 Ultra جدید به لطف «سیستم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا با قابلیت‌های دوربین Moto AI و ویژگی‌های ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی Google Photos» «بهترین فناوری دوربین Razr موتورولا را تا کنون» دارد. 

علاوه بر حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 Ultra همچنین دارای یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال 2 برابری ارائه می‌دهد و نوید ثبت «پرتره‌های خیره‌کننده و جذاب» را می‌دهد.

اگرچه Razr 50 دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی نیز می باشد، این لنز با لنز 13 مگاپیکسلی ultrawide/macro vision که در Razr 40 Ultra نیز وجود دارد، پشتیبانی می شود. ما دریافتیم که عکس‌های فوق عریض گرفته‌شده با Razr 40 Ultra «در محیط‌های با نور خوب» خوب هستند، اما وقتی نوبت به شرایط نور کم می‌رسد، تصاویر «بسیار تیره‌تر، گل‌آلودتر و عموماً نرم‌تر» از لنز اصلی هستند.

Razr 50 Ultra روی Snapdragon 8S Gen 3 اجرا می شود

Razr 50 Ultra دارای پردازنده قدرتمندتر از دو گوشی تاشو است که روی Snapdragon 8S Gen 3. این پردازنده جدید جدیدترین افزوده شده به سری اسنپدراگون است و “نوید ارائه بیشترین قابلیت های سری 8 را به گوشی های هوشمند پرچمدار اندرویدی بیشتری می دهد”.

قابل توجه، Snapdragon 8S Gen 3 همچنین شامل پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد روی دستگاه، مدل‌های LLM از جمله Gemini Google، به‌علاوه قابلیت‌های به‌روز شده دوربین هوش مصنوعی است. 

Razr 50 Ultra تعدادی از ویژگی‌های دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله موتور بهبود عکس برای اعمال همزمان چند حالت عکاسی در یک و Super Zoom را ارائه می‌کند که از الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ثبت جزئیات دور استفاده می‌کند. 

Razr 50 در عوض از پردازنده 4 نانومتری MediaTek Dimensity 7300X استفاده می‌کند، که موتورولا توضیح می‌دهد که «بازده انرژی بهتری برای دوام بیشتر در همه موقعیت‌ها» ارائه می‌کند و «وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی را همزمان با پشتیبانی از تصاویر و تجربیات جدید بهبود می‌بخشد».

Razr 50 Ultra در چهار رنگ موجود است

مناسب برای سبک‌آگاهان، Razr 50 Ultra دارای انتخاب گسترده تری از رنگ ها از جمله آبی نیمه شب، سبز جنگلی، هلویی فاز (رنگ سال 2024 پنتون) و صورتی تند نمادین است. 

Razr 50 در سه رنگ مختلف از جمله شن ساحلی، خاکستری کوآلا و نارنجی اسپریتز در چرم گیاهی موجود است.

Left ImageRight Image< /div>

Razr 50 باتری بزرگتری دارد

در 4200 میلی آمپر ساعت، ظرفیت باتری Razr 50 کمی بیشتر از ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی Razr 50 Ultra است. با این وجود، Razr 50 Ultra دارای قابلیت شارژ سریع‌تر است، با شارژ 45 واتی توربو در مقایسه با Razr 50 30W.

در غیر این صورت، آنها شارژ بی سیم 15 واتی را ارائه می دهند، اگرچه این شارژر برای هر دو گوشی به طور جداگانه فروخته می شود.

Razr 50 ارزان تر است

Razr 50 در حال حاضر دارای قیمت RRP 799 پوندی است و طبق گفته موتورولا “اوایل جولای” در دسترس خواهد بود.

Razr 50 Ultra گران‌تر است، با RRP 999 پوند و اکنون از خرده‌فروشان منتخب در دسترس است.

Motorola Razr 50 Ultra Vs Motorola Razr 50: عصر جدیدی از گوشی های تاشو 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا